Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
JARAGA ... Littérature et Poésie
Articles récents
Archives
15 septembre 2021

ادامه ی پست پیشین : تصاویری از مادر شدن :#شراره_جمشید توضیحات در پست پیشین و ادامه در پست دیگر #تبریزآذربایجان / #اروس_وزن_شدن #

ادامه ی پست پیشین : تصاویری از مادر شدن : #جسد قدسی_ماری عملاً سابقه ای ندارد و با خطای ترجمه شروع می شود. واژه " #باکره " به وضعیت #مدنی و نه به ویژگی جسمانی اشاره داشت. دو ویژگی که #مریم را تعریف می کنند عبارتند از "باکره" و "مادر" ، و اگر دومی در سطح نمایندگی برنده شود ، اولین ویژگی باکره است که در نهایت کل گفتمان را شرطی می کند. باکره بودن مریم در سنت مسیحی به طور نمادین با #گوش ارتباط دارد. در آفریقا ، گوش یک نماد #جنسی_دوگانه است: #ساق پا یک #میله و کانال شنوایی یک #واژن است. #دوگن معتقد بود که کلمه انسان برای #لقاح ضروری است.در برخی از فرقه های #داهومی معتقدند که در زمان شکل پذیری زن ، اندام های جنسی به جای گوش داشت. همانطور که مشهور است ، آثار این نمادگرایی جنسیِ گوش را می توان در #مسیحیت_اولیه یافت. همچنین ، اگرچه در شورای #نیقیه کلیسا #تز الین را مبنی بر اینکه کلمه از گوش مریم وارد شده است محکوم کرد ، اما بعداً اجازه استفاده از این تز را داد. که حتّی خطوطی زیبا و شعر گونه نیز در گسل های #سالزبورگ در باب بزرگ داشت مقام مریم و ادراک گوش یافت شده است به این مفهوم تقریبی که : شادی کن ای مادر مسیحا /شادی کن ای باکره / ای که از شنیدن باردار گشته ای –شادی کن ...__ مریم در#انجیل بسیار اندک ظاهر می شود ، اما در دو لحظه از زندگی مسیح که #هنر_غربی با وسواس نشان داده است حضور دارد: #تولد او (الزاماً) و #مرگ او ، دو لحظه ای که #بدن بیشترین خواسته های خود را مطرح می کند.اگربه عنوان یک نمونه هنری از بازنمایی تولد مسیح پیرو نقاشی #دلا_فرانچسکا در لندن که نمایانگر زانو زدن مریم مقدس در مقابل فرزندش است ، استفاده کنیم در اطراف تفسیر این نقاشی ، مهمترین اختلافات #فمینیسم_فرانسوی در ارتباط با گفتمان درباره مادر شدن رخ می دهد. #سیمون_دوبوار زانو زدن مریم مقدس در مقابل پسرش را تحقیر می داند ، انفعال مریم در برابر قدرت مردانه ، که در همان لحظه بارداری خود را نشان داد ، در مواجهه با نوزاد تازه متولد شده ، که #سیمون_ دو بووار را رسوا می کند ، وقتی که #جولیاکریستوا تفسیر پیچیده تری ارائه می دهد که از تلقی مریم به عنوان یک زن شکست خورده خودداری می کند:سخن #فمینیستی_کرسیتوا درپاسخ به سیمون_دوبوار : این تواضع مادری که از محبوب ترین تصاویر پرهیزگار است ، بسیار نزدیکتر از تصورات قبلی زن "زندگی شده" است. اما علاوه بر این ، اگر درست باشد که یک #مازوخیسم زنانه خاص را جذب می کند ، معادل رضایت و لذت را نیز نشان می دهد. آنقدر واقعیت دارد که سر پایین مادر در مقابل پسرش بدون غرور بی اندازه کسی نیست که خود را زن و دختر خود می داند. او می داند که به او #ابدیت داده شده است (معنوی یا گونه ای) که هیچ مادری ناخودآگاه از آن چشم پوشی نمی کند ، و نسبت به آن فداکاری یا حتی قربانی مادری تنها بهایی مضحک است. این قیمت به راحتی قابل تحمل است زیرا در مقابل عشقی که مادر و پسرش را به هم متصل می کند ، بقیه "روابط انسانی" مانند یک شبیه سازی آشکار فوران می کند. نمایندگی #فرانسیسکن از مادر جنبه های اساسی روانشناسی مادر را منعکس می کند ، بنابراین منجر به هجوم مردم به کلیساها همزمان با افزایش فوق العاده #عبادت_ماریان می شود. #شراره_جمشید توضیحات در پست پیشین و ادامه در پست دیگر #تبریزآذربایجان

Publicité
Commentaires
JARAGA ... Littérature et Poésie
Publicité
Publicité